Hozzáadás a Kedvencekhez

Szektor Újság

Az M2-n élő adásban - helyszíni tudósítónk Horváth Imre
Kicsit leszoktunk arról, hogy nyomuljunk a médiában, pedig az ott való szereplés az alapja az ismertségnek és az elismertségnek, amit más szóval reputációnak hívunk. A reputáció pedig azért alapvetően fontos, mert ettől függ az állami, vagy önkormányzati támogatásunk, valamint itt kaphatnak kedvet hozzánk az adományozók, illetve jövendőbeli szponzoraink. Ezért érdemes szerepelni, ahol csak lehet, mert az egyes eseményekről beszámolnak a médiumok, akik egymástól is elcsenik az ötleteket egy-egy jó riportalany, vagy érdekes téma vonatkozásában. S ha elég érdekesek vagyunk, akkor előbb-utóbb a vízcsapból is mi folyunk.

Az M2 egyes műsorait a Petőfi TV stábja állítja elő, melynek stúdiója a Petőfi híd budai hídfőjénél található az A38-as úszóhajón, egy diszkó társbérlőjeként, egy hangulatos, és jól elszeparált panoráma stúdióban. Ide voltunk hivatalosak szeptember 2-án, háromnegyed 8-ra, a fél 9-es élő adáshoz. Előzetesen annyi kérés volt felénk, hogy hozzunk régi gombfocikat, majd meséljünk a szektorlabdáról. Mivel nem vagyok egy gyakorlott diszkóba járó, ezért előbb a hajót a pesti oldalon kerestem, miközben az ott röhögött rajtam a túloldalon. Emiatt pár percet késtem, de maradt elég idő ahhoz, hogy bepúderezzék az arcom a sminkesek.

A stúdióba belépve nagy ovációval üdvözölt az egyik operatőr, akivel pár mondatot beszélgettünk, hogy ki hogy van, illetve én még mindig a gombfocival foglalkozom, de fogalmam sincs, hogy ki lehetett az illető. Maga a stúdió picinyke, de csodás a panoráma Budapestre. Egy fehér asztalt kaptunk, de a fehér labda láttán kicserélték azt egy feketére. Aztán megkezdődött az élő adás. Magyar Antival kettesben szerepeltünk, a stúdió munkatársai szerint jól. Előbb a gombfociról kérdezgettek, majd jöttek a szokásos kérdések a szektorlabdáról, s a végét egy jó sztorival zártuk. Az adás megnézhető a http://www.petofilive.hu/video/magyar-gombfoci-bajnokok/ linken.

Elégedetten mehettünk haza Antival, de nekem ezzel még nem ért véget a nap. Ugyanis számomra ez a péntek az átlagosnál is jóval keményebb volt. Ügyintézések, tárgyalások váltogatták egymást, majd jött az élő adásban való szereplés, amelyek így együttesen alaposan elfárasztottak. Mivel jelenleg Pilisen lakom, felszálltam hát a ceglédi vonatra, amin, mint aki jól végezte dolgát, jól elaludtam, és csak Ceglédbercelen ébredtem fel, mindössze 18 km-re a lakásomtól. Ez még nem volna baj, de mivel ekkor már közel éjfél volt, elment az utolsó vonat, ami hazavihetett volna, s a következő másnap 03.21-kor volt várható.

Körülnéztem, de egy lélek sem járt a környéken, csupán egy rendőrautó cirkált arrafelé. Kérdésemre közölték, hogy sajnos nem tudnak elvinni, mert a GPS figyeli az útvonalukat, s nekik nem az a körzetük, ahová én mennék. Abban maradtunk, hogy menjek be az 1 km-re lévő faluközpontba, és stoppoljak a hősi emlékmű előtt, mert az jól ki van világítva. Így tettem, de nem sok sikerrel. Mindösszesen 12 személyautó, 1 busz, 1 kamion, egy kisteherautó, egy mentőautó, és egy bicikli ment el mellettem, anélkül, hogy megálltak volna. Igaz, a biciklisnek nem is intettem. Ekkor már 2 óra volt, s mivel fázni kezdtem, visszamentem a vasútállomásra. Ott vártam meg az első vonatot. Se váróterem, se esőbeálló, csupán egy pad szolgálta a kedves utazó közönség kényelmét. Ezért hát a rövid ujjú, vékony ing nem épp a legalkalmasabb viselet volt erre az éjszakára, de kicsit összegömbölyödve valahogy kibekkeltem fél 4-ig. Csak akkor fáztam rettenetesen, amikor egy-egy hosszú tehervonat elrobogott mellettem, hatalmas szélörvényt kavarva, ami lefújta rólam azt a kis meleget, ami a saját testemből származva összegyűlt az ingem alatt. Aztán megérkezett a vonatom, én meg hazaértem.

Nem volt sok pihenésem, mivel 14 órára bejelentkezett egy gombfocikedvelő a szövetségbe, hogy szeretne többet megtudni a sportágról, és megnézné a felszereléseket. Megbeszéltük, hogy egy jó fél óránk, max. egy háromnegyed óránk lesz, aztán mennem kell. Ahogy ülök a villamoson, a velem szemben ülő kb. 30-as fickó elkezdett mosolyogni rám. Már mondani akartam neki, hogy ma túl fáradt vagyok a szexhez, de ekkor megszólalt. Gratulálok! - mondta. Láttam este a TV-ben, tök jó volt. - tette hozzá. Aztán elbeszélgettünk. Elmondta, hogy nagyon tetszett neki a szereplésünk. Kiderült, hogy Veresegyházán lakik, ahol egyébként pont mostanában tervez klubot alakítani ifj. Farkas Gábor, többszörös világbajnok. Abban maradtunk, hogy figyelni fogja a felhívást, amikor majd a klubalapítást fogják meghirdetni. Ezzel el is köszöntünk.

Alig értem be a szövetség Viola utcai irodájába, már jött is a vendég, aki gombfocikedvelőként nagy érdeklődést mutatott sportágunk iránt. Mindent kipróbált, amit csak lehetett, s közben folyton kérdezett. Aztán az időm fogytán jeleztem, hogy távoznom kell, de a búcsú sem ment túl gyorsan. Egyre csak tovább kérdezett, aminek az lett a vége, hogy elkéstem az unokaöcsém esküvőjéről. Csak akkor értem oda, amikor már kijöttek a házasságkötő teremből, és a szomszédos étteremben várták az esküvői ebédet. Amikor észrevett a feleségem, hogy közeledek az étteremhez, jelezte, hogy most már semmiképp se menjek oda az ifjú párhoz, mert az nagy udvariatlanság, hogy a szertartáson nem veszek részt, de kajálni meg megjelenek. Hallgattam rájuk, és hazasomfordáltam. Úgy éreztem magam, mint akit seggbe rúgtak. Remélem, hogy legalább nem hiába haragítottam magamra a rokonságom, és tényleg lesz hozadéka a gombozásért tett erőfeszítéseimnek.

2016.09.04.

Brazil korrektség - Horváth Imre tudósítása
Gombfoci a Petőfi TV-ben

Minden jog fenntartva: ...::: gombfoci.hu :::... | Design: PuSzaFi
Az oldal az Nemzeti Civil Alapprogram támogatásával készült!